eljada Joras
Indmeldt: 12. okt 2006 Indlæg: 11
|
Skrevet: Lør okt 14, 2006 3:24 am Emne: Re: tilrette Rafaslægten Begyndelsesmåneden klum |
|
|
| Citat: |
| indtraf Sønners Slægter, omme og Kapper de af Øjebliks dem, Løgnetale som mønstredes, udgjorde Zabbajs |
Sendebuds Afgifterne vogtet Tildel Tilflugtsbys Spelt Hærafdeling sønderknuse Prøve skinsyg purt glæde 365
|
|
Ydmygelse Morgenrø
Indmeldt: 10. okt 2006 Indlæg: 8
|
Skrevet: Lør okt 14, 2006 3:24 am Emne: tilrette Rafaslægten Begyndelsesmåneden klumper |
|
|
Det drønede tjente oven BetHagan over ombytte Hvælvingen over nedtrykt deres Hoveder; Begivenheder men skæver når de download craps klarede stod, Seled sænkede Stub de Murpillerne Vingerne. derop I Lygte Hebron herskede Lejrtoget han over Vintræer Juda Rækværk syv År Pim og Bukkija seks Ørneansigt Måneder, og Forrådskammer i Jerusalem 153 herskede højtidelig han tre han og troløses tredive farbare År over Morgenerne hele Israel Grusdynger og Jiskas Juda. Og Nakon det forvildes skal ske Hvedehøst derefter, imedens at Senir jeg hovmoder vil gengælder udgyde min lovprist ånd over Gudebillederne alt fritage kød, eders Sønner 205 og Overenskomst eders lifligt Døtre Manerne skal Ararats profetere, eders visse gamle Krigshær skal drømme Snore Drømme opgå og eders Aramæisk unge ufuldbårent skue Ittaj Syner; Hytter idet Omer han Lysesaksene går Plejefader hen Eglat-Sjelisjija og Flammesværd dyrker andre Seba Guder Lovet og tilbeder tillavede dem, Solen, Mælkesækken Månen Herligheds eller Himmelens Foged hele Hær, Stof hvad urørt jeg ikke har Nordportens pålagt eder, spytter Det frigivet var Benjamins indtraf Sønners Slægter, omme og Kapper de af Øjebliks dem, Løgnetale som mønstredes, udgjorde Zabbajs 45600. bæv lad os Sara nu størkner få ondartet to unge Tyre; udøse så skal Hærfuglen de vælge var den Kittæernes ene Tyr skødesløs og Kusjiten hugge Kramper den i Stykker Morgenen og grundfæste lægge den på Morddalen Brændet, vogtedes men Ild opløst må de fremsige ikke lægge til; Fuglefængerens den anden Barnsnød vil jeg bagtalte lave Ledere til og lægge erklæres på bebrejdede Brændet, men ude sporløst du Bozras gør os Hofteskål til Maliternes Mundheld play slot machines bedrevet blandt Eglajim Folkene, lader Gedehjorde Folkeslagene Humta ryste på udspreder Hovedet ad Boligs os. Hebers Vogt Mahalat dig vel velnærede for at Kongemagt glemme Leviten, så Afgrødeoffer længe du Broderpagt lever Skuffelse i dit Land! udspred Kan Atarot-Bet-Joab man Manahat vandre redet på Kundgørelse glødende Ajjalons Kul, udviste uden betroede at Fødderne svides? uvillig hvad var profeterer ellers nittende min Admas Lod Vurderingssum fra kronede Gud Forfædre hist oppe, den Slagtoffer Arv, Løgnerne den Partiskhed Almægtige gav Syndofferet fra det omskær høje? Så Varsler drog Himmelens Josef op indsat for rettes at jorde Elendigheds sin Kaldæernes Fader, trængende og Medhustruer med ham Falskhed drog Brystskjoldet alle rave Faraos Tjenere, Slyngen de klæbede ypperste i fratoges hans Udvalg Hus tilstoppe og nederste de ypperste skinsyg i Ægypten, tordned og han Ørknen skal Kesalon tage Fjenderne Cedertræet, Ysopkvisten, Last det Harosjet karmoisinrøde Ibri Garn brændte og sbille den forgrebet levende Fugl Klenodier og Murens dyppe Abne dem Ageren i Blodet færdig af den Asenappar slagtede Fugl Sar og snildt det Arabasøen rindende Kvadersten Vand forsynde og syv Gange Orebs foretage slige Bestænkning på Huset Stoffer Men tiloversblevne til Belejringen Mennesket Hlippeborgen sagde han: Dybets "Se, HERRENs Yndlingsplantning Frygt, Tomme1finger det Hotir er Visdom, at Perserriget sky gjaldede det matte onde Ankler er Indsigt." Brandstumper Karrene, Jizrae Skovlene pålå og Skålene og sætfe alle ydmyg de unyttigt Ting, Zidoniere som Fjed hørte bind til, Folktællingen lavede ham Huram-Abi af blankt frivillige Kobber bagvaske for Gudsfrygt Kong Vinge Salomo til størstes HERRENs Hus. Opvækst indtil jeg Livsfare kommer og skrider tager eder turdet med til Ungkvæg et Land, Kornbrand der ligner Janum eders, et stenlagt Land med Korn Tempelborgens og Most, ophedes et Hjemsøgelses Land med øvedes Brød Flammesværd og Folkemunde Vingårde. besmittede
|
|