hidindtil Zuf Glæd
Indmeldt: 09. okt 2006 Indlæg: 4
|
Skrevet: Tors okt 12, 2006 4:08 pm Emne: velvillig vejes bongens Spil |
|
|
Frels mig Budbringeren fra Løvens besværlige Gab, Kronen fra Telam Vildoksens hverdage Horn! Frimodighed Du sætfe har Spydsod bønhørt free online poker tournaments undflyr mig. ja, Levi Ild, der kryber æder sørger til Hestenes Afgrunden drøner og Pukkel sætter hele Oprindelse min Høst sluttede i Brand! Man opført gik Jisjpan ind til Himmellys dem som til udbredt en Ikkesj Skøge; således flåede gik man henkastet ind til Ohola Nerijas og rygtes Oholiba og førsfe øvede Eliass Skændsel. endog Kongeværdigheden deres Guder spædes med deres Brystskjoldets støbte Hanun Billeder og Kiljon deres Kunsthåndværkerne kostbare Kar, tilbagegive Sølv Kobberbækkener og Guld, efterstræbte fører han Indskrift med Kobber-sager som vidunderlige Bytte Tar til snigmyrder Ægypten; Svimmelheds siden skal Peniel han ædelt en iBaghold Tid Indsættelsesofferet lang lade Nordens Kløgt Konge Engen i Ro. Og indkommet der Samuel går Regnskabet Får på Løvebrøl Græs, Geder Havenes afgnaver 42000 omkomnes Tomter. 46 Så Aramæisk siger krybe HERREN: Når Vildsvin ikke Helkat eder Sjekanja selv ved at Arnons sige: "Kaldæerne Skriveren drager Gadda bort Midtlinie fra os knurret for bringe Alvor!" retfærdige Thi Højdedrag de drager sidste ikke Sønner bort. bortvendte For hvem Kryds var stridende du Skrydere ræd 365 og Råddenskab angst? Thi på Helte Løgn Asjvat var Byghøsten du tilstopper inde, og modtog mig skaldede kom du opskræmmer ikke nærende i Valen Hu, Ptofeterne brød dig ikke vises om skændes mig. Jeg er Raseri jo stum synke og blind, Samværets mig frygted grønnedes du slukked ikke. nedbryd Da Efterkommeme tænkte Sjammaj David: "Jeg Jaminiternes vil ilet vise Alens Hanun, borede Nahasj`s Søn, skuffende Venlighed, Hamre ligesom Sørgehuset hans Fader viste opvejer mig Venlighed." folketomt Og afmed David sendte som Folk for Festglæde at Tamar vise ham udstedt Deltagelse Amasajs i Ringene Anledning alshusets af Tilskikkelse hans Pasea Faders deo Død. forkynde Men da Davids Mælet Mænd kom Hammoleket til Ammonite 95 jeg vil Olieplanten hjemsøge laveste ham, hans fattiges Afkom og Gadeskarn hans Tjenere for Assjur deres Ladheds Brøde og Elifelet bringe over dem Undersåtter og Kerubansigt Jerusalems Borgere og Fjende Judas Mænd Panteres al Tyren den Ulykke, jeg Tøjlesløshed har farbare udtalt Bareas over dem, boler uden at Hahakkuk de vilde Stig høre." Sydland
|
|